zondag 25 november 2012

FIMO fun met malletjes (vervolg)

Malletjes, in alle soorten en maten ...

Ik ben helemaal verkocht voor de malletjes, ze zijn zo leuk en je kan er echt van alles mee doen.

Heb nog wat extra malletjes gemaakt, iets grotere roosjes en ook een nog wat groter dahlia-malletjes. en heb mij ook eens aan een camee gewaagd. Heb de malletjes dan ook, zodra ze klaar waren uiteraard, meteen uitgetest.

Eerlijk gezegd, ben ik zelf zeer tevreden over de verschillende malletjes die ik gemaakt heb. Zowel het maken van de malletjes als het gebruik ervan zijn eenvoudig in gebruik. Malletjes zijn een handige tool om snel leuke cabuchonnetjes en dergelijke te maken. En eens je begonnen bent, kan je niet meer stoppen ... (ik toch niet in ieder geval)

Hierna nog wat foto's van de making off van de malletjes voor de grotere roos en dahlia en  wat eindresultaten van mijn malletjes-woede. De camee is momenteel nog niet afgebakken, maar ben er wel al aan begonnen ...



Making off the malletjes

De afgewerkte malletjes

nog te bakken grotere roos en cameetjes


afgewerkte ketting, grotere dahlia in fimo en zwarte porseleinkralen

allerlei oorringen met fimo bloemetjes (bloemetjes met malletjes gemaakt)



1 opmerking:

  1. En dan moet mijn reactie nog eerst goedgekeurd worden ook! Valt het op dat dit de eerste blog is die ik volg?
    Ikzelf ben helemaal niet thuis in de wereld van juwelen. Pas na het zien van de foto's wirdt ik wat een Camee was:-) maar ik ben nog aan het nadenken over de cabuchonnetjes... :D

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...