vrijdag 12 juli 2013

GLAS nieuwe cabochonnetjes bruin en grijswitblauw

Heb me weer eens laten gaan om nieuwe glasplaten te kopen. En zoals gewoonlijk probeerde ik eerst de glasplaten 'natuur' (dus zonder extra glas, stringers, ...) uit.

En dit is het resultaat (ik heb geen foto's van de cabochons alleen, dus zoals je ziet hangen ze al op oorringen).

 


Oh, dit zijn de glasplaten zelf:

omschrijving webshop: bruin/grijze golven op wit

omschrijving webshop: wit-blauw-grijs spatten opal


Het zullen echt oorringen zijn die op veel zullen passen. Persoonlijk vind ik dat het witblauwgrijs vooral witgrijs is. Maar misschien zal dit bij andere cabochonnetjes anders zijn, want in de plaat zelf zit er veel (subtiel) kleurverloop en nu heb ik maar stukjes van ietsje meer dan een 1cm² gebruikt ...

To be continued ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...