zaterdag 3 augustus 2013

GLAS nieuwe millefiori

Een tijdje geleden liet ik al weten dat ik van plan was om millefiori met een andere COE te bestellen. Totnogtoe bestelde ik altijd millefiori met een COE van 90, maar op de meeste sites kan je dan enkel gemengde zakjes clear millefiori bestellen.

Met COE 104 heb je een veel ruimere keuze aan millefiori en kan je ook zakjes met millefiori met hetzelfde patroon bestellen (erg handig, want dan weet je zeker dat je gelijksoortige millefiori hebt, wat wel handig is voor oorringen). Daarnaast kan je ook opaque millefiori bestellen, bij COE 90 betreft het altijd clear glas.

Ik heb een zakje gemengde en een zakje met gelijke millefiori besteld.

zakje gemengde millefiori

zakje gelijke millefiori

Hier zijn de eerste resultaten:



 

2 opmerkingen:

  1. Super mooi ! Ik vind het toch een enorm voordeel bij opaque glas dat die figuurtjes zo mooi scherp blijven na het fusen. Je gaat hier zeker veel plezier aan beleven !
    groetjes,
    annemmie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Annemie,

      inderdaad, het zijn echt superleuke millefiori. Ik ben echt aangenaam verrast dat ze zo scherp blijven. Ik weet nu al dat ik er mij nog ga aanschaffen :).

      Verwijderen

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...