zaterdag 12 oktober 2013

GLAS Dichroic

De hotpot heeft een tijdje op stal gestaan, maar nu wordt hij weer ferm in het werk gestoken.

Deze cabochons werden deze week gemaakt ...

Alhoewel ik niet echt een grote dichroic-fan ben vind ik ze toch geslaagd.

Ik heb eigenlijk twee soorten dichroic gebruikt, namelijk goudkleurig en een soort blauw. Het dichroicglas heb ik in staafjes gesneden en die dan min of meer in elkaar gepuzzeld op een wit plaatje.

Ik moet zeggen dat in het resultaat vooral het goudkleurig dichroicglas in het oog springt (al is het niet echt goudkleurig meer).

voor fusing

voor fusing

voor fusing

na fusing

na fusing

na fusing

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...