donderdag 3 oktober 2013

STOF babydino

Het was liefde op het eerste zicht met deze babydino, hij werd dan ook onmiddellijk gepind.

dinosaur sewing pattern. Would love for someone to make this for Nolan!

Jammergenoeg bleek dat nu ik de pin volledig wilde openen (of hoe zeg je dat dan juist?) dat de inhoud verplaatst was of niet meer bestond.

Met andere woorden ik had geen patroon. Nu vormt de pin op zich wel al een vrij duidelijke tutorial, maar ik wilde toch geen risico nemen met het patroon (je weet nooit dat daar dan een monsterdino van komt). Dr. GOOGLE werd erbij geroepen en ik vond deze zeer gelijkaardige en zeker even schattige babydino.

dinosaurus met lintjes
 
Deze keer wel met een patroon en ook nog wat extra uitleg. De uitleg zelf heb ik vlug even doorgelezen, denk niet dat je echt veel fout kan doen.

Ik heb de lintjes bovenaan wel niet eerst apart aan de stof gestikt maar van de eerste keer bij het volledig stikken van de dino meegenomen (uiteraard wel een paar keer voor-en achteruit bij ieder lintje voor de stevigheid).



En dit is dan uiteindelijk mijn versie van de babydino geworden.





De babydino heeft flock-oogjes en een flock-mondje gekregen.



Het is me deze keer ook goed gelukt om het keergaatje en opvulgaatje redelijk deftig blind kunnen toenaaien.




Hij heeft ondertussen ook al een nieuwe warme thuis gevonden bij een zwangere vriendin.

Thank you for the pattern Jean Park!
Patroontje kan je hier vinden.

1 opmerking:

  1. Hey
    Dit is inderdaad een superschattig knuffeltje!!
    Ook voor het naaien heb jij een natuurtalent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...