woensdag 20 november 2013

GLAS millefiori's gezellig bij elkaar

Millefiori, Millefiori en nog een Millefiori in onderstaand werkje.

Ik wilde een retro look krijgen en hiertoe gebruikt ik allemaal millefiori met cirkels dicht naast elkaar.

Ik wilde er toch wat reliëf inhouden dus koos ik voor een tack-fuse. Om toch niet het risico te lopen dat niet alles aaneen zou smelten heb ik een helder glasplaatje als ondergrond gebruikt.

Het is een kleurrijke, moderne en toch retro-achtige compositie geworden ...

hangers voor oorringen (voor fusing)

hanger voor hanger (voor fusing)

setje na fusing

setje na fusing
Nu ze nog op bails en een hangertje hangen and ready to party!!!

Deze millefiori hebben COE 104.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...