donderdag 26 december 2013

GLAS Zwart rood glas

Dit is een setje gemaakt uit glas met COE 96.

Welke COE glas heeft maakt voor het fusen op zich niet veel uit, de werkwijze is hetzelfde (Let wel enkel glas met eenzelfde COE mag je met elkaar fusen, dus geen verschillende COE's in één werkje!).

Het enige wat ik wel ondervonden hebben is dat het glas met COE 96 dat ik had ietsje dikker was en zich makkelijker liet snijden. Hiermee bedoel ik dat het glas echt op de voorgesneden lijn breekt, met COE 90 heb ik soms hier en daar wel gekartelde randjes, met de COE 96 had ik dit totaal niet.

Dit werkje is iets tussen een tack-fuse en een full-fuse. Het is teveel gesmolten om echt van een tackfuse te kunnen spreken, maar toch te weinig voor een full fuse.

werkje voor hanger
 
cabochons voor oorringen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...