woensdag 25 december 2013

STOF opplooibare boodschappentas versie 2

Ik maakte al eens een opplooibare boodschappentas.

Maar ik vond via pinterest meerdere tutorials voor het maken van opplooibare boodschappentasjes. Dus ik wilde ook nog eens een andere versie uitproberen.

Hierbij dus de opplooibare boodschappentas 'Piekboe' van Eloleo.

het opengeplooide resultaat
 
Deze boodschappentas vouwt zich mooi in een rechthoekje op.

het opgeplooide resultaat
 


Ook dit is weer een handig boodschappentasje.

Ik moet wel zeggen dat ik aan de hengsels de handleiding niet volledig gevolgd heb omdat ik graag lange hengsels heb.




De eerste keer heb ik wel iets meer tijd dan aangegeven gespendeerd aan het ineensteken van de boodschappentas. Dit ligt niet aan de handleiding, maar aan het feit dat ik alles zeker wilde zijn en dus alles meermaals nalas. Ik zag niet onmiddellijk hoe ik het beoogde resultaat ging verkrijgen en dacht dat ik de zaken mislas ofzo, maar neen alles kwam in orde. Kleine tip dus: niet twijfelen en gewoon de prachtige handleiding volgen, alles komt in orde ook al begrijp je niet hoe alles nu juist ineen zit. (ik weet het zelfs nu nog niet ...)

Verschil met de andere opplooibare boodschappentas is dat deze niet gevoerd is maar wel een extra voorzakje heeft.


extra voorzakje, altijd handig


Bedankt Sanne van Eloleo voor deze handleiding.

Voor wie nog eens de andere opplooibare boodschappentas wil zien: http://tattewatteke.blogspot.be/2013/10/stof-opplooibare-boodschappentas.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...