donderdag 26 december 2013

STOF piramidetasje

Omdat elk geschenksetje dat ik maak anders zou zijn gebruik ik andere stofjes, maar ik probeer ook wat te variëren in de inhoud. De ene krijgt dit tasje, de andere een ander tasje. Zo zijn er nooit geen twee zelfde setjes.

Daarom werden deze piramidetasje hier gemaakt. De blauwe piramide was het eerste dat ik volgens deze handleiding maakte, kort daarna werd het bruingroene in elkaar gestoken.

Het leuke aan dit tasje is overduidelijk de leuke vorm. Verder is het ook een handig tasje om kleine prulletjes in te steken.

Het enige nadeel is dat het tasje boven en onderaan de rits niet volledig dicht is. Al moet ik zeggen dat ik bij het bruingroene de gaatjes tot een minimum heb kunnen beperken. Dat is het voordeel van een tweede versie, je weet al beter op wat je moet letten en kan al hier en daar wat zaakjes naar je hand zetten. Nu moet ik wel zeggen dat je bij geen van de tasjes je kleingeld zal verliezen, ... Dus zo erg is het allemaal niet.



 
 
gaatje bovenaan is zelfs niet te zien, en je zal er ook niets door verliezen

 
De handleiding kan je hier vinden.
Bedankt Sanne voor deze handleiding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...