maandag 13 januari 2014

GLAS zomers geel en ijzig wit

Dit zijn twee oorringetjes die echt in een mum van tijd gemaakt zijn.

Men neme de millefiori, steekt ze in de hotpot, laat ze volledig fusen, haalt ze uit en plakt ze op het plakvlak van de oorring.



Kan het nog simpeler?

Ik vind ze in al hun eenvoud wel leuk.


Soms heeft een mens eens nood aan een eenvoudige oorring, en een witte oorring kan je op veel dragen.
















De gele versie is dan weer zo fel dat ik mij die zeker in de zomer zie dragen (ik ben namelijk zot van kleurtjes) om een outfit wat kleur te geven!


1 opmerking:

  1. ik heh juist u mooie oorbellen gezien heel mooi zeker de witte
    heb ook mooie hanger gezien op naai machine was er direct verlieft op grt u meme

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...