vrijdag 21 februari 2014

STOF en FOTO bean bag

Ik was wat bezig aan het rondsurfen voor tips om mooie foto's te kunnen maken. Ik kwam hier en daar tips tegen om een bean bag te gebruiken.

Een bean bag is eigenlijk niet meer dan een handige zak om je fototoestel te stabiliseren of een klein beetje omhoog te brengen. Het is eigenlijk een simpel maar wel handig iets.

Nu dacht ik dat ik dat zelf ook wel kon maken.

Zo gedacht zo gedaan. Het 'ontwerp' is eigenlijk zeer simpel: twee rechthoekige stukken stof, op elkaar stikken, opvullen met rijst en klaar is kees.

Nu dacht ik dat het wel handiger was om de bag in drie te kunnen plooien, kwestie van je fototoestel ook nog een beetje hoger te kunnen brengen. Het handige is ook dat je door de ingestikte plooien het geheel tot een compact bundeltje kan opplooien. Nog een lintje en een knoopje en het bundeltje blijft mooi bij elkaar.

opgeplooid bundeltje

uitgeplooid

uitgeplooid

2/3 opgeplooid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...