maandag 7 april 2014

GLAS overschot die geen overschot is

Als je met glas werkt heb je altijd kleine stukjes en splintertjes.

Net als Wietske van sieradenmaakjezelf.nl gooi ik die niet weg maar probeer die zoveel mogelijk in een potje te verzamelen.

Ik gebruik dan deze overschotjes om op een ander plaatje te fusen en zo een 'gespikkeld' effect te verkrijgen. Ik vind het persoonlijk wel leuk ... handig is ook dat dit bij alle kleuren kledij past :)

In deze posts gebruikte ik ook dergelijke overschotjes:
  • hier werd met de groter splinters en stukjes gewerkt,
  • hier werd er getack-fused.
Nu heb ik mijn 'scrap' volledig gefused op een doorzichtig plaatje.

En dit is het resultaat:

detail van de gefusede overschotjes

jaja, hij is al tot ring verwerkt


past toch werkelijk bij alle kleuren ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...