donderdag 22 mei 2014

GLAS bellenpoeder Blue

Hier konden jullie al mijn eerste testje met bellenpoeder zien.

Natuurlijk heb ik ondertussen al nog testjes ondernomen. Deze testjes hadden wisselend succes (zoals jullie nog wel zullen zien).

Het bellenpoeder is (voor mij toch in iedergeval) nog een beetje onvoorspelbaar: wanneer krijg ik één grote bel, wanneer krijg ik meerder belletjes, hoe intens zal de kleur zijn ?

Vooral met de intensiteit van de kleuren heb ik nog een probleem. Het purper (dat meer oudroze is) is niet zo intens van kleur en ook het zwart is naar mijn mening meer grijs (ofwel doe ik iets fout?). Het blauw is wel echt hoogblauw. Van het groen ben ik ook nog niet helemaal overtuigd ...

Voorlopig zijn mijn favoriete kleuren dus blauw en het turquoise uit deze post.

Hierna wat foto's van werkje met het hoogblauw bellenpoeder.

een grote bel in het midden op wit onderplaatje
hier ligt er links een witte stringer ( je kan er wel niet echt een stringer meer in herkennen doordat hij zodanig uitgelopen is)
zien jullie hier ook een puppy-face in?

vele kleine blauwe belletjes op een wit onderplaatje

 
Resultaten van andere testjes en andere kleuren volgen nog ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...