zaterdag 24 mei 2014

GLAS bellenpoeder Purper of Oud Roze?

In een vorige post liet ik al weten dat ik wat mijn twijfels had omtrent het purper bellenpoeder. Het kwam voor mij niet voldoende uit, het effect was wat te klein.


links: na fusing rechts in de rechterbovenhoek: voor fusing 

een kern van oud roze bellen


links: voor fusing rechts: na fusing
 
purper bellenpoeder op een groen onderplaatje
 
Maar nu ben ik er toch in geslaagd om het purper mooi te laten uitkomen (al vind ik het nog altijd meer oud roze dan purper).

Ik gebruikte grijs en crémewit als onderplaatje en om de overgang te maken gebruikte ik wat bellenpoeder. Het bellenpoeder vormt hier toch een meerwaarde vind ik persoonlijk.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...