vrijdag 9 mei 2014

GLAS pastelle romantiek

Onlangs een nieuw assortimentje glasplaatjes besteld. Het is dan altijd benieuwd afwachten of de kleuren op de site ook overeenkomen met de echte kleur ... (of beter gezegd de kleur na fusing).

Ik ben in ieder geval zeer tevreden met mijn bestelling. Er zitten enkele mooie pastelle kleuren in: perzikwit, poederblauw en bladgroen.

Hieronder zie je elk van de kleurtjes alleen.

voor fusing

na fusing

En dan een combinatie van alle kleurtjes. Ik moet zeggen dat ik hier toch net iets meer van had verwacht. De kleuren komen niet echt goed uit vind ik persoonlijk, nu ja het zijn dan ook pastelle kleuren.

links: na fusing
rechts: voor fusing

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...