maandag 5 mei 2014

TRAVEL - ICELAND welke walvissen werden vandaag gespot?

Ben momenteel druk bezig met allerlei informatie over Ijsland te verzamelen. Leuke weetjes, handige info, ...

Al surfend kwam ik deze handige blog tegen. Het is de blog van een organisatie die walvistochten organiseert. Bijna dagelijks posten ze een bericht met welke walvissen ze hebben gezien, hoeveel, ...

http://www.northsailing.is/whale-watching-blog/

Ik kan nu dus iedere dag kijken of er meer walvissen gespot worden ... en hopen dat als er de dag voor vertrek veel walvissen gespot worden, er ook op onze toch veel walvissen gepsot zullen worden.

Heb de afgelopen week eens bekeken en zie dat er toch heel wat activiteit is, zelfs een hele school orka werd gespot!!! (ik zit voor de moment op en neer te wippen op mijn stoel, dat wil ik ook zien !!! Maar ik mag natuurlijk niet teveel hopen hé :) )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...