dinsdag 12 augustus 2014

STOF herfstclutch

Dit weekend hebben we voldoende regen gehad om ons in de herfst te wanen (eerlijkheid gebied wel om te zeggen dat het wel warmer was dan in de herfst, maar dit terzijde...)

Ik gebruikte als basis voor dit patroontje het patroon van Elisanna dat je hier kan vinden.

In plaats van een paspel gebruikte ik een kanten lint. Verder verzag ik ook een strap, ik vind dat persoonlijk handiger om de clutch effectief als handtasje te gebruiken.

De bruine lederlookstof kwam oorspronkelijk van een andere handtas die ik gekocht had, maar door het frequente gebruik was hij op sommige plaatsen afgesleten. Maar kijk er was nog genoeg slijtvrije stof om te recycleren.


voorzijde

achterzijde

detail

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...