zaterdag 20 september 2014

STOF een iets stevigere Sunny Pant

Nog niet zo lang geleden maakte ik een Sunny Pant. Toen koos ik ervoor om de brook in een superlichte stof te maken.

Maar nu was een meer herfstige en dus ook wat dikkere stof aan de beurt.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er in eerste instantie niet zo tevreden mee was al met de vorige. De broek was te wijd aan de kniëen en slobberde ook veel te veel ter hoogte van het 'kruisje'. Dusja ...

Er werd wat verminderd en dan nog wat, tot ik er uiteindelijk best wel tevreden mee ben.

het verbaasde mij wel opnieuw hoe gemakkelijk de zakken in deze broek te steken zijn (ik maakte mij daar allerlei nachtmerrie-voorstellingen van, maar eigenlijk is het vrij simpel.)

Aanschouw het resultaat:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...