donderdag 25 september 2014

STOF Wiske

Nog een exemplaar uit 'mijn tas', Wiske deze keer.

Het was de eerste keer dat ik dit patroon maakte en ook mijn eerste keer met 'Skai', nepleder type struisvogel. Het was ietsje moeilijker om alles te doorstikken en de skai gleed ook niet altijd even vlot onder de naaimachine door. Bijkomende moeilijkheid is dat het zeer moeilijk is om zaken los te tornen doordat gaatjes in de skai achterblijven ... En als deze gaatjes te dicht bij elkaar zitten kunnen er dan ook scheurtjes ontstaan ... Niet zo leuk dus.

Er kwam dus ietsje meer gevloek aan te pas dan verwacht, maar ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Voor de foto's gebruikte ik een oude fiets die in onze tuin staat. De fiets en de handtas vormen samen een mooi retro duo.











3 opmerkingen:

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...