woensdag 10 september 2014

STOF Tilly I

Voor mijn verjaardag kreeg ik bonnen voor stof, stofjes, Prym vario tang en opzetstukje voor colorsnaps, colorsnaps zelf en het boek 'mijn tas' en niet te vergeten een jaarabonnement op La Maison Victor.

Ik was in de wolken en kon dan ook niet wachten om iets uit het boek te maken. Ik wilde dat het snel klaar zou zijn (beetje tijdsgebrek en ongeduld ...) en liefst van al wilde ik toch ook de colorsnaps uittesten. De Tilly I voldoet perfect aan al deze voorwaarden. Het tasje zit in een mum van tijd klaar en de sluiting kan met colorsnaps gemaakt worden, en daarenboven is het nog eens een superleuk tasje ook.

Ziehier het resultaat:



stofjes: action
 
Ik koos ervoor om twee colorsnaps te gebruiken omdat ik vind dat het geheel dan meer in 'evenwicht' is en het geheel meer perfect sluit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...