maandag 15 september 2014

STOF Tilly meets Tablet

Zoals jullie nu wel al weten kreeg ik 'mijn tas' voor mijn verjaardag. Ik koos er onmiddellijk een snel klaar tasje uit dat jullie hier al zagen.

Zo snel als het tasje in elkaar zat, zo snel merkte de mama op dat haar tablet (die nog hoesjesloos was) wel eens in de Tilly zou passen. De tablet werd erbij gehaald, en warempel de Tilly past perfect om de tablet (het betreft hier een Samsung Galaxy Tab 3.0, weet niet of er standaardmaten voor tablets zijn ofzo? ik weet alleen dat dat modelleke er in past ...).

Natuurlijk moet een hoesje voor de tablet net ietsje meer bescherming bieden dan een gewoon tasje. In plaats van vlieseline te gebruiken gebruikte ik dan ook wattine. Zowel voor het voorpand als het achterpand gebruikte ik wattine, dan is de tablet toch zeker aan alle kanten mooi beschermd.

Hieronder het resultaat:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...