maandag 1 september 2014

STOF the world in a bag

Deze tas is geïnspireerd op recept 27 van 'Zo Geknipt'. Omdat het de eerste keer was dat ik deze tas maakte liet ik de binnenzak weg (kwestie van niet teveel werk te doen in geval van mislukking).

Ik koos voor deze tas om nog eens een verzonken rits te proberen (op vraag van de mama ...).

Het is een zeer grote tas geworden, met wel een voorzak (ook vrij groot).

voorzak
 De verzonken rits lukte wonderwel, maar de schouderband heb ik er blijkbaar gedraaid aangezet. Nuja, daar letten we de volgende keer dan beter op.



Eigenlijk wilden we een ander soort verzonken rits, eentje met flapjes aan de zijkanten zodat de tas vanboven lekker breed is. Nu zit de rits gewoon tussen de voering zodat de binnenzak, gevormd door de voering, volledig tegen elkaar komt aan de rits en sluit de tas dus  met een smal stuk (enkel de breedte van de rits). Bij de Poinsettias-tas is dit ook zo ...

 
 

Dit is een tas die zeker nog gemaakt zal worden want ik vind ze lekker ruim (en ik hou van grote handtassen).

Dit wordt mijn 'travelbag', hopelijk mag hij nog vele delen van de wereld zien (en ik ook natuurlijk).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...