zaterdag 11 oktober 2014

STOF Ida

Je zag hier al een eerste  versie van de Ida uit 'mijn tas'.

Eigenlijk was het zo dat ik die tas maakte omdat mijn meme had gevraagd om een Ida te maken. Nu maak ik altijd graag een model eerst voor mezelf en dan pas voor een ander. Kwestie dat ik dan al weet op wat ik moet letten en waar moeilijke stukken zitten, ... Dan kan ik daar de volgende keer dat ik het patroon maak rekening mee houden. De vorige was dus een proefstuk.

Ik gebruikte weer hetzelfde materiaal als de vorige keer maar nu in blauwe hokjes in plaats van de oker golven. Ik koos voor lichtbruine tassenband om het donkere van de stof wat te compenseren. Aan de binnenzijde werden drie binnenzakken voorzien. De Ida is immers een grote tas, en vraagt dus wel wat binnenzakken. In het grondje voorzag ik ook een kartonnetje voor extra stevigheid.

Het stofje en de tassenband 'pakken' wel niet goed op foto, en vanwege geen natuurlijk licht meer zijn de foto's ook niet zo geslaagd ... Maar je krijgt toch een indruk van het resultaat.



de dagen zijn al een stuk korter...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...