woensdag 18 maart 2015

STOF Stoffenspektakel - Bloemenrokje

Zondag was het weer zover: stoffenspektakel in Kortrijk!

Op voorhand had ik mij voorgenomen om mij toch wat te beperken bij het stoffen kopen, er ligt hier immers nog genoeg stof om te verwerken.

Maar toen ik dit stofje zag was er geen houden meer aan, ik moest en zou het hebben. Een couponnetje van 5 euro, dat kon ik niet laten liggen.



Ik was er zo weg van dat ik zondagnamiddag nog een eenvoudig A-lijnrokje in elkaar stak en het maandag al aanhad (vandaar dat het rokje op de foto's wat gekreukeld is, het is nog bijna niet van mijn lijf geweest ...).




Het is helemaal geworden wat ik wilde, een vrolijk en eenvoudig bloemenrokje.










Niet iedereen zal dit mooi vinden, maar ik vind het prachtig!

1 opmerking:

  1. ik vin u rokje super tof heel jeudig en zomer en voe die prijs moet u het nie laten .grt u meme is o zo trots op haar klein dochterxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...