vrijdag 17 april 2015

CAMEO ik heb hem!!!!

Lang getwijfeld, koop ik hem of koop ik hem niet? Wat ga ik ermee kunnen doen? Gaat het niet te ingewikkeld zijn? Toch wel een dure aankoop voor een 'Folieke'? Maar ik zie zoveel leuke dingen passeren, hij kan alles snijden van karton tot vinyl, eens je hem hebt heb je hem toch maar mooi hé, ... En zo ging het nog even door.

Vorige week dan toch de knoop doorgehakt en op de 'bestel' knop gedruk. Maandag werd hij geleverd en waauw dat is nogal eens een toestel. Natuurlijk onmiddellijk beginnen uittesten, eerst voorzichtig met goedkoper karton en geëindigd met flock. Eerst begonnen met gewoon een cirkel laten uitsnijden en geëindig met een mooi tekstje en miniscuul flock-naaimachientje...






Ik moet zeggen dat alles vlot verlopen en duidelijk uitgelegd werd. Het helpt misschien natuurlijk wel dat ik al wat 'research' had gedaan. De installatie op mijn laptop ging vlot, papier laden ging als vanzelf en het snijden deed de cameo uiteraard zelf. Wat was ik verbaasd van de snelheid en precisie, een ingenieus machientje waar ik nog veel genot van ga hebben.

Ben er supertevreden mee en ga nog wat verder experimenteren... Dus jullie mogen nog ettelijke Cameo-berichten verwachten.

ps: heb ondertussen al met vinyl een kleine personalisatie op mijn cameo aangebracht...


1 opmerking:

  1. supermachines zijn het!! Ik heb ook nog geen seconde spijt gehad! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...