dinsdag 10 november 2015

CAMEO Het begin van een dorpje

Dit leuk ontwerpje in de online silhouettestore gevonden.

Echt gemakkelijk in elkaar te zetten, er zijn immers flapjes om te lijmen voorzien.

Het is net groot genoeg om een theelichtje in te zetten. Zelf zet ik er wel geen echt theelichtje in daar mijn huisje van papier is en ik toch het risico niet wil lopen dat mijn huisje afbrand, het is dus een elektronisch theelichtje geworden. Meestal ben ik niet zo voor valse theelichtjes, maar in dit geval lijkt het mij toch echt wel veiliger + je kan het niet zien daar het huisje over het lichtje staat.

By day

By night


De rest van het dorp volgt ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...