zondag 3 april 2016

BAKKEN Spelt-Mueslibrood

Tot voor kort had ik nog niet echt een bord voor (vermoedelijke) lekkernijen op Pinterest.

Maar daar kwam kort geleden verandering in. En zoals dat gaat met Pinterest vond ik al snel interessante receptjes.

Een van deze interessante receptjes was dit Spelt-Mueslibrood van Jacoline.

Ondertussen heb ik het al meerdere malen gemaakt, want dit brood is zo lekker en gemakkelijk dat je niet meer zonder kan...

Je kan ook zelf wat variëren waardoor het brood eigenlijk nooit hetzelfde is. Voor het eerste brood volgde ik braaf het recept, maar ondertussen heb ik al gevarieerd met dadels, cranberries, ...  Allen even lekker!

Omdat het brood altijd zo snel op is heb ik enkel wat foto's van een half opgegeten brood.




Bedankt Jacoline voor het delen van dit recept (recept via volgende link: http://gezondlevenvanjacoline.blogspot.be/2014/11/spelt-mueslibrood.html )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...