dinsdag 24 mei 2016

BETON Summer

Het grijze betonpoeder was op, dus trok ik richting doe-het-zelfzaak om een nieuw zakje.

En wat zag ik daar: wit beton!

Dat ik daar nooit aan gedacht had!

Onmiddellijk werd er uiteraard getest, en wat een effect ... Totaal anders dan grijze beton, veel fijner en leuk zomers en dan ook nog eens duizend 'pimp'mogelijkheden.

Gelukkig had ik drie gelijke yoghurtpotjes gespaard, en kon ik dus onmiddellijk aan de slag om de betonpotjes te gieten.

De witte potjes werden mooi opgeschuurd en dan gepimpt met blauwgroene stempels... Voordeel van het witte beton is dat de stempels supergoed uitkomen, wat een zomers effect!




 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...